Första glassen.


Vilken dag det varit!
Staffan är långledig så vi har haft en familjedag.
Fast idag är ju alla lediga ;)
Bara varit i trädgården och myst!

Nu ikväll träffade vi ett par vänner och deras lilla bebis.
Åt glass på  kantarelen då ottos stängde precis är vi kom dit.
Tyvärr såg jag inte mycket av glassen då Staffan snabbt åt upp den ;)
Men vi bor så nära så jag ska nog få i mig en snart...

Imorgon kommer dom till oss så ska vi grilla!
Mys!!


Perfekt att ha ett vindskydd - mysigt tyckte Olivia.




Nu ska vi öppna en flaska rött och ha det lite mys.

Puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nämen så mysigt det såg ut...med tältet & pussen S ha en mysig kväll! kram

2009-05-21 @ 20:32:48
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hej sötis!

jadå säg bara till så bokar vi in en dejt du & jag.



Shopping på stan kanske? Puss

2009-05-22 @ 14:58:49
Postat av: Micca

Va mysigt :))

2009-05-22 @ 16:39:39
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0