En dag på stranden..


Ja idag har Olivia, jag och farmor cyklat till stranden. Eg kan vi bara gå ner för det tar högst 7 minuter...
Men vi cyklade till skjutfältet för där hade jag aldrig varit och "farmor" ville visa vart dom alltid ligger..
Det var ganska molnigt och blåsigt när vi begav oss så jag klädde oss ganska bra.
Väl framme hade molnen försvunnit och vi satt där det inte alls blåste. Jag kände hur solen brände. Underbart men ack så fel klädd jag var..
Olivia gillade inte alls det. Hon var nöjd när hon fick en banan.. Men sanden var inte hennes grej..!
Fast jag ska ha med mig mer saker till henne nästa gång vi är där. Vara lite mer förbered om man säger så.
Kände på vattnet med, kallt som in i men det såg väldigt varmt och fint ut..
Stranden kommer bli vårt andra hem då det är fint väder..Underbart underbart!
Sen ligger vi där det inte kommer vara så mycket folk. Gillar inte att ligga bland massa ungdomar o så...


Har precis varit ute med Viska. Riktigt skön kväll ♥



Min lilla älskling busar med pappa..

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

gud så fin bild på er lilla docka!! ler

Man ler stort av att se henne! =)



Kram

2009-05-27 @ 17:02:35
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Systerpyster Karolina

Sötis där!!



Mys med stranden!! Vill med ..... aj love!! Men i sommar när vi kommer - då ska stranden besökas - OFTA :)



Saknar er sötisar!!

2009-05-27 @ 22:53:25
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0