Perfekt dag!


Inte ofta jag känner att dagarna är så bra som det varit idag!

Jobb gick bra - en klass dök inte upp så det var en riktigt slapp jobb dag.
Passade på att sola lite och sen satt jag och min yngre arbetskamrat o pratade massa.
När jag kom hem var det mys med Olivia sen dax för att köra bil.
Körde med mojjans bil denna gången och jag fick inte motorstop en enda gång.
Det gick faktist jätte bra idag, tycker jag! Visst ibland kan det hacka lite o så men det hör till ;)
Körde ut på 70 vägen o hamna bakom en traktor. Jag vägra köra om o vi låg och fes i 20.
Kolla bak o det bildades en lååång kö ;) Efter traktorn svängt av gasade jag på men då såg jag ngt längre fram!
POLISEN! Så jaaa, han vinkade in mig  till sidan, jag drog ner rutan o han fråga efter mitt körkort ;) Han fick såklart inte det ;) Jag fick blåsa... Haha! Jag var jätte nervös. Men det gick bra! Tänkte bara Hur tusan ska jag komma härifrån nu!
Sa till han att inte skratta om jag fick motorstop. Men lilla jag klarade att rulla iväg :)))
Då har man varit med om det med...!

Väl hemma så tog jag på Olivia o vi stack o handla till hemfärden imorgon.
Slippa köpa mjök o dylikt när man kommer hem!
Sen hem igen för att vila lite med Olivia. Jag råkade somna..!
Vaknade o gjorde vi mig lite för att åka in till stan o träffa världens bästa P!
Som jag längtat efter att bara vara helt själv med henne. Man kan prata på ett annat sätt då.
Inte stressa och inte bli avbruten pga barn :)
Satt ute på Mellow Yellow vid lilla torg. Underbart var det! Kändes som en vår dag.. blev tillomed jätte varm i huvudet av gasolvärmaren! Sån måste vi införskaffa till vårt däck!! :))
Tyvärr blev klockan mycket o det var dax att åka hem. Men denna kväll kommer jag leva på länge....!
Lite lyx i vardagen behövs!!



Nu ska jag släcka mina ögon.
Sista dagen på jobb imorgon.
Lek lek och fika blir det då :)

Sov gott.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jane

hehehe..jag tror nog du kan charma de flesta poliser till att släppa iväg dig ;)

2009-03-19 @ 07:19:34
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: hanna

hehe ja hade bliitt skitnervös =D

2009-03-19 @ 09:25:09
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Karolina .. syster ...

Coolt med polisen juh!! ;)



Snart snart snart :o)



Kram kram .... & förresten ... ni e sååå fina !!

2009-03-19 @ 21:59:47
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Carro

Hjälp jag hade fått panik ;) Vad duktig du är! Hejaheja!

2009-03-20 @ 16:04:05
URL: http://carooooline.blogspot.comc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0