One week.



Tänk om man varit så duktig!


Dagen har bestått av vardagliga rutiner.
Vi har fixat till Olivias rum men bokhyllan.
Nu är det lite upp och ner i datarummet istället.
Men bättre att hon får det fint i sitt :)
Ska sätta upp lite tavlor med.. sen är det fin fint!

Jag kommer inte åka hem till Vellinge.
Vi måste tänka på varandra här hemma, hade jag åkt hade vi träffats 4 gånger på en månad.
Staffan ska till Tyskland, Österike & Tyskland igen...Men denna veckan är han hemma!
Jag ska åka till syster med Olivia och mormor o morfar så ja... Detta är den enda vecka vi kan umgås på..
Jag vill att Olivia och Pappa ska träffas så ofta som det bara går. Då spelar dom pengarna och mammadagarna inte så stor roll som jag förlorar. O jag vet att tjejerna klara sig gott utan mig denna vecka.
Jag hoppas det blir en kärleksfull vecka, måste säga att vi är rätt dåliga på att visa det ibland.
Men jag ska minsann försöka... säger som jag brukar - Vi kan om vi vill ♥

Har ni tänkt på hur många hemligeter man har???
Hur ofta ger ni en vit liten lögn???

Nu ska jag krypa ner till mina söta..

Kommentarer
Postat av: mad

mmm det är lätt att man glömmer visa varandra kärleken man känner, spec när man har bebbe!



mmm många små hemligheter, men behöver man inte dem? v

2009-03-09 @ 09:34:47
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Pauline

det händer inte så ofta men visst händer det!



a little love is necessary in life som jag brukar säga.. älska på! ♥

2009-03-09 @ 10:47:49
Postat av: mad

Tack! Ska sätta en lampa bakom sen också..;)

Hur är det med er? Hur är det med lilltjejen?

2009-03-09 @ 11:02:21
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0