Nr 2


Dagen började med att Olivia kissade på pottan, haha ja det är typ d enda jag pratar om.
Sen gick vi upp alla och gjorde frukost. Hade en lugn morgon.
När det var dax för Olivias förmiddags sömn så gick vi alla ut och gick. Men innan vi tog på henne så satt vi henne på pottan och frågade henne "ska Olivia bajsa" ;)
Vad tror ni hon gjorde. Wiiieeee... har aldrig varit glad när det gäller bajs, men idag så *skratt*
Undra om hon kommer bli blöjfri innan dagis?

Vi har rensat i garaget så nu kan man gå där.
Jag började att slita med Staffan men Olivia vakna så då var vi ute o tittade på pappa istället.
Sen gick jag in och gjorde lunch och efter det eller jag ngn timme efter så gick vi alla och la oss.
Sov i två timmar...

Nu ska prinsessan sova för natten, pappa nattar henne. Undra hur det ska gå? Hoppas det funkar.


Kram

Kommentarer
Postat av: Pauli

DUKTIG TJEJ! Fortsätt så Olivia!

2009-03-22 @ 22:08:54
Postat av: Hanna

Go olivia go olivia! :)

2009-03-22 @ 22:19:50
Postat av: Emmeli

va duktig hon e =) håll nu fast vid det! för sezar bajsade på pottan varje morgon när han va ett halvår...sen va jag dålig på att hålla det, så nu gör han det inte längre! =( hejja hejja =)

2009-03-23 @ 08:32:43
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Mad

Va duktig hon är!!

2009-03-23 @ 11:29:39
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Moster...

Det heter inte Dagis ...utan Förskola ... det borde väl du veta ;) Ajabajja ...



Men lilltjejen e duktig....



Kram kram

2009-03-23 @ 23:17:58
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0