En mysig liten dag.

Eller liten och liten, ganska lång har den varit.
Olivia vaknade kvart i 7. Jag är somsagt inte ngn människa då men det är ju en annan femma.
Gick upp och kissade på pottan, men hon är inte lika glad i den mer. Jag har nog tjatat ut den :/
Hade vår vanliga morgon med frukost, tvtittning, lek och mys sen ut på promenad.

Klockan 2 kom en röd liten fin bil körandes in på vår gata o i den satt en mycket söt flicka :)
Amme kom på besök.. Vi hade en mysig dag med kaffe och snack. Olivia ville inte sova som hon borde så hon va lite lite gnällig. Men hon ville såklart vara vaken när hon var här :)

Efter A kört kom Staffan in genom dörren.
Staffans mamma ringde och frågade om dom kunde komma över så kunde vi äta våfflor.
En mycket bra idé!! :) Dock orkade jag bara två, jag som var såååååå sugen!
Farmor och Olivia kommer bra överens så hon fick leka med henne dom timmarna dom var här.
Väldigt skönt för mig ;)

Imorgon blir det till att packa!
Flyger till syster på fredag ju..


Staffan lurade mig eller ja han trodde ju det själv att det var tisdag idag.
Så jag blev lurad på en dag! Attans med....

Nu kallar sängen för jag är sååååå trött.

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Amelie

hihi tack för igår gumman! Det va jättemysigt. Puss

2009-03-26 @ 06:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0