Hot hot hot

Vi lever..



Svettigt värre..
Tror man ska orka ligga o sola men jag måste erkänna att det är för varmt för det..
Dagarna går och vi har det bra.
Haft våra vänner på besök och det var mysigt...
Att kuna sitta ute på kvällarna till klockan 12 utan att frysa det är härligt!
Olivia har trivts med att leka med både Engla och med Elina med fast dom stannade bara under dagen/kvällen.
Kul att se alla ihop...


Idag har lilla familjen varit nere och ätit pizza vid stranden.
Orkade inte äta allt för guuuuuuuud så varmt det var.
Man kan eg leva på vätska nu..
Det har olivia gjort och det gav utslag i blöjan.
Efter en timme så var jag tvungen att byta på henne och när jag kände hur tung den var så fick jag väga den.
600 gram alltså över ett halv kg!
Bra att hon dricker så mycket som hon gör..

Imorgon ska vi köra till min mormor och morfar.
Det är kalas för mormor.
Ska bli skoj....!!!

Ni klagar inte över värmen nu va ;)

Kommentarer
Postat av: Mor din

Fina ni är, kul med besök av små töser som kan underhålla Olivia. Ska bli roligt att gå på kalas få träffa hela släkten kul för Olivia som inte vet vem dom är. Puss i puss puss

2009-07-05 @ 00:13:17
Postat av: Mad

Ja som sagt, han är en tålig hund!

Wincent tycker det är hur kul som helst att dra och slita ;P eller köra på..



Fina ni är! Alltid lika mysiga bilder!

2009-07-05 @ 07:34:34
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Syster Pyster ,,,,

Hej Darling!! Nu e jag hemma efter en underbar vecka på soliga Öland..... Solbränd & snygg ... och trött ;) Gått och lagt mig mellan 5 och 6 på morgonen & klivit upp vid 10 varje dag :o)



Snart e det vecka 31 :) Saknar!!

2009-07-05 @ 15:53:13
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0