Hello monday.


Då var det måndag.
Staffan har semester, han är inte hemma utan han har åkt för att kolla på lite saker.
Han ska ju bygga!
När han kommer hem ska han ta lilla fina till farmor och farfar och vara där så jag kan få städa!
Min syster kommer imorgon så jag vill gärna att det ska vara fint då. På onsdag kommer barnen med!
Ska bli så mysigt. Ge oss fint väder nu bara....

Igår var vi på dop i Tollarp.
Fina Ella fick sitt namn.
Det var ett fint dop fast jag kunde inte slappna av då min lilla fina bara skulle springa rundor.
Tur det var utomhus ;)

När vi var hemma så var jag så trött.
Ibland får jag dom trötthetskänslorna som en gravid får när jag ska ha Veckan...
Så jag somnade med Olivia - skönt :)

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och få ngt gjort innan S kommer.
Blir nog en tripp till P&J senare :)

Snart snart snart♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska han nu bygga??? Kul o se bilder från ert hus,e ju så fint.O ute möblerna blev jättefina..

Hoppas allt e bra!!

2009-07-27 @ 14:52:15
Postat av: Linda

Var jag som kommenterade innan,men namnet föll bort

2009-07-27 @ 14:53:33
Postat av: Amme

Mysigt med syster-besök =)

2009-07-27 @ 17:59:08
Postat av: Anonym

Tack. Det känns faktiskt jättebra. Kram J

2009-07-27 @ 19:09:34
URL: http://shooot.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack för lösen : ) såg du hade den öppen ett tag innan. hopaps allt är bra idag. Kram

2009-07-27 @ 21:56:49
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe ja Shaun han e go´! =D



Den ligger ovanför ko-san , du vet de röda huset bredvid riksen ständer,

fick reda på idag att vi fick lägenheten! Ska flytta om en månad! lite tajt men vafan! äntligen ett riktigt kök och uteplats!



Nästa vecka är ja ledig nånna dagar, är du ? kan ju kröa ner o hälsa på! kram

kramen

2009-07-29 @ 19:48:15
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0