Det regnar här i Åhus idag...


Igår var vi på stranden, idag sitter vi inne och kan inte gå ut!
Regnet bara öser ner...
Olivia hittade sina stövlar innan och vi tog på dom o traskade ut under ett uppehåll.
Hon hittade direkt en vattenpöl där hon ställde sig och plaska. Vilken lycka!
Jag hade ju inte klätt henne så passande för vi skulle bara ut ngn minut.
Så hon stod i shorts och stövlar ;) Hon råkade tappa balansen och trillade rakt ner i pölen.
Men lika glad var hon för det, men mindre glad när jag var tvungen att ta in henne...

Vet inte alls hur jag ska få dagen att gå...





Staffan har varit borta i en vecka snart...
På måndag räknas han komma hem!
Men det är 2 hela dagar till...

*puh*

Kommentarer
Postat av: Amelie

haha åh va söt hon är! =) Roligt å plaska klart.

Nästa vecka är jag ledig mån & onsdag. Vilken dag passar dig bäst? Kram

2009-07-18 @ 13:57:00
Postat av: sofie*

Gud så söt hon är och så stor hon börjar bli!!!!



TACK så mycket för din söta grattiskommentare=)

Ska verkligen bli skoj och spännande med en liten till hihi.

Hoppas ni har en mysig dag inne, tycker solen får komma tillbaka imorgon;)

kram

2009-07-18 @ 14:42:59
URL: http://frusofie.se
Postat av: C

Hej söta du!

Känner igen mig i dig. Är också en liten tänkare. På gott o ont :)

Olivia är bara så söt och kan tänka mig hur vackert och kul det måste vara med en tös som henne. Jag menar... vi kan ligga o titta på vår hund när han sover och tycka han är världens sötaste, och det strålar kärlek från hjärtat :) Kan inte föreställa mig hur man kommer känna inför sitt eget barn. Hoppas du har det fin fint och plaskar i många vattenpölar :) Stor kram!

2009-07-18 @ 19:50:38
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0