Väntat & oväntat..

besök blev det idag.
Det väntade var ju P, I & E. Barnen lekte  på sitt lilla vis och vi gamla pratade av oss lite.
P & jag ska träffas mer när jag jobbar i Vellinge. Ska blir skönt för då behövs d inte kännas så, ja jag vet inte hur man ska förklara det. Typiskt nog så snö regnade när dom kom så det blev ingen lekan. Igår va d ju så fint väder. Varför e d så?
Bjöd på lite lunch, ja liiite. För potatisarna va inte stora :(
Olivia åt det oxå, bakpotatis med tonfiskröra. Hon fick det när dom åkt hem och hon gilla det skarpt! Men sen kräkte hon och det brukar hon aldrig göra. Undra om det var maten eller om hon fått i sig mycket vatten o sen kom det upp igen.

(olivia ser mycket stor ut där, det är faktist kläderna som gör det)

det oväntade besöket var miss röd! WHAT? Jag hade ju faktist det precis? Snacka om att det är ganska oregelbunden nu efter man fött barn..! Sen har jag den typ i 2 veckor med. Sen är det ägglossning typ direkt efter. Ja så man känner av det hela tiden. Så drygt!!!!!
Men jag sa till Staffan innan imorse att det var ngt skumt för mina bröst hade svullnat och magen var stooor.
Sa att jag är kanske gravid igen. Men som tur var det inte så!!! Vad hade man gjort?? Vi vill INTE ha ngt syskon till Olivia än! O det ska det inte bli heller! Så e d bara! Jag vill bara ge min kärlek till henne. Har inte tid eller lust att dela den med ngn annan. Låter hemskt men så är det! Hon ska förstå att hon blir storasyster. Fast OM det skulle hända hade jag aldrig eller VI tagit bort det. Då hade man fått tänka om helt enkelt.

Nu har Staffan gått o lagt Olivia. Hon somnade vid 9 men vaknade 10 igen. Längtar tills man fått in riktiga rutiner.

15 dagar tills jag börjar jobba. Har börjat få ångest! Ska jag klara att vara ifrån henne? Kommer M klara att passa henne. Ni vet, alla dessa tankar! Gaaaaah!

Nu ska jag ta mig en chokadbit.
Nyttig AB, i know!

Kram//

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mmmm visst är den bra:) Ja vi har haft en jättetrevlig kväll, kom precis hem så nu är det sängen som kallar:) Hoppas ni också haft en mysig kväll! Kram

2009-01-04 @ 02:11:58
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söt liten tjej du har :)

2009-01-04 @ 03:45:55
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0