Avklarat.

 
Då var första dagen avklarad. Det gick jätte bra!
Snälla barn :) Men i sista gruppen är det 18 st. Och mest killar. Lite störiga men det är man i den åldern.
Dom ska fylla 9 år. Men det blir människor av dom med ;)

Olivia hade haft det bra med M. Hade gått jätte bra. Tror inte hon saknade mig det minsta.. men jag saknade henne.
Så det är tur man har en mjukstart. Inte alls länge man är iväg ju.

Imorgon är det dax för handledar kurs. Spännande!

Nu vaknade Olivia igen. Trodde jag fått henne att sova för natten. Hur ska jag göra??
Nu kommer hon vara vaken till 12! Och det hjälper inte om hon går upp tidigt.



Att leka med dockan är skoj & att vovven ligger brevid är mys.


Får ta över nu, så jag inte tröttar ut dom här hemma ;)

Hoppas att Ni har haft en bra dag!

Kramas//


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hejsan! Ville bara lämna en liten kommentar om att jag varit inne och besökt din fina sida!

Ha en bra dag.

Postat av: Gabriella

hehe tack så mycket!=) naaw mysigt att vara hemma med moffar=) Ja det var allt gott med lite chips & vin hehekul att det gick bra på jobbet.Nä nu är det sovdags! Kramar

2009-01-19 @ 22:37:26
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Taack ! Har knappt hunnit tänka på att ja börjar imorgon i och med huset och det!



vad skönt att jobbet gick bra!



Kram

2009-01-19 @ 22:41:24
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Syster

Gå upp tidigare på morgonen - senast 8,30 - låt henne sova max 2 ggr per dag (kanske räcker det med ett långt sovpass efter lunch- sen inge mer).... typ vid 11-12 & kanske 15-16 - inte senare och inte så jättelänge.



Testa många dagar även om hon blir grinig .... så kommer det gå till sig ;)



Puss!

2009-01-20 @ 07:03:09
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med din syster. Gå upp tidigare på morgonen och på natten gäller det att vara lite hård. På natten är det sova som gäller. Visa dig, säg god natt, stoppa in napp och gå ut igen. Var 5:e minut men hon ska inte plockas upp. Känns jättejobbigt i början men brukar ge resultat redan efter 3:e natten.Lycka till!

2009-01-20 @ 16:25:15
Postat av: Nina

Halkade in här nu, jättefin blogg du har! Söt liten tösabit:-)



Kommer tillbaka och kollar lite mer noggrannt när jag e lite piggare....



Kram Nina

2009-01-22 @ 22:16:30
URL: http://ninasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0