Mama.


Godkväll..
Då är måndagen nästan slut.
Idag har jag varit så trött, jag vet att jag brukar skriva det men idag har det varit helt knasigt.
Det råder ju influensa på jobb, eller hon jag jobbar med har det och en annan..
Så jag hoppas inte det kommer flyga på mig. Min kära moder känner sig oxå lite halv dålig.
Buhuuu!

Aja, dagen annars har varit bra.
Efter jobb körde vi in och handlade semlor! Vi var så sugna och vi har ju inte ätit nga detta året.
Men till min besvikelse så gilla jag inte den. Men jag gillar ju inte grädde så ;)
Åt iaf halva. Hihi...


Möttes av en glad men trött flicka när jag kom hem.
Hon sover gottit nu och om det är som igår så sover hon för natten nu :)
Kan äta upp henne, för hon är så söt!
Ska köpa klämma till henne som hon kan ha i luggen. Så folk inte tror att hon är en pojke.
Hum!


Fast jag tycker iof att om man har rosa mössa rosa napp så säger det att man är en tjej.
Men men det kanske bara är jag :)

Imorgon ska vi träffa min mormor och morfar.
*mys*

Tänkte läsa lite i min Mama tidining nu.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

tack tack =) vilken gullig dotter du har =) o bloggen e riktigt fiin. kramis

2009-01-27 @ 08:18:06
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Stina

Jobbar bara helger på Scorett..extrajobb så att säga! ;)

2009-01-27 @ 10:27:32
Postat av: Elina och Maria + Danne

När passar er?

2009-01-27 @ 11:18:03
URL: http://alskadeelina.blogg.se/
Postat av: Petra

haha inte ensam... alla tror att thyra är en kille också, va på vårdcentralen igår å hon hade jeans sin bruna jacka ROSA napp och ROSA strumpor ändå va det två som sa vad heter han... vem fan sätter på sin unge rosa strumpor om det inte skulle va en tjej???? ska vi träffas snart igen? kram på er

2009-01-27 @ 12:47:04
Postat av: Mad

Finns det folk som tycker att Olivia ser ut som en pojke?? Man ser ju direkt att hon är en liten tösabit..;) Så söt som socker!

2009-01-27 @ 12:51:27
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0