Då har hon gått..


 

Idag har ju Söta Amme varit på besök. Himla trevligt. Olivia blev förälskad i henne. ♥
Inte konstigt alls :)
 Tack för idag Vännen.

Nu sover liten, skönt. Ville bara sitta ner lite utan att behöva anstränga mig..
Hon lär vakna snart!
Så ska njuta lite nu...

Är med och tävlar för första gången på Sofie´s blogg.
Gör ni med det, vem vet kanske Du vinner?
Men jag hoppas såklart jag gör det ;)
Fick oxå en utmärkelse av henne, för att ha en underbar mamma blogg.
Kan väl säga att jag blev väldigt glad :)
Och såklart säga Tack dsamma!!!

Ang hemligheten så är det kul att många blir så nyfikna.
Men måste bara säga att det är nog inte så kul som ni hoppas på.
Men för mig och min vardag kommer det vara underbart.
Eller jag får väl säga mig och min familj :)


På fredag får vi veta...
*lalalaaaa*

Ska titta vidare på The hills och drömma mig bort o låtsas lite att jag är Lauren.
;)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Amme

hihi tack för idag gumman, det va superkul & träffas, Olivia va ju hur charmig som helt. mysflicka & ert hus va jätte-jätte fint!! =) Puss

2009-01-13 @ 17:58:14
Postat av: Athina

Jag sov en liten stund så jag är lite piggare nu :P Kram

2009-01-13 @ 18:00:08
URL: http://thatsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0