Zzzznö..

Då var snön igång igen. Undra om det ska komma mycket?

Har varit ute med Olivia idag, hon vill ju somsagt bara somna i vagnen.
Måste köpa ett skydd till den nya.
Nu sover hon i sängen efter många om och men.. Jag ville inte ut, och jag tycker inte hon ska sova ute när jag inte kan sätta ett skydd.. Sååå här har vi haft en mycket gnällig flicka!

Imorgon ska vi kanske till Andys. Har ju aldrig varit där.
Olivia ska leka av sig då.. ;)

Hon kan stå själv i nga sekunder nu, fast när hon fattar det så trillar hon eller jag hinner ta henne ;)
Undra när hon ska börja gå...? :)
Det får lov att dröja... *ler*

Nä nu ska jag dricka kaffe innan jag somnar...




Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilken söt bild. Ser så mysigt ut & vila ihop. Puss

2009-02-19 @ 16:08:07
Postat av: jenny

Söta ni =). Guuud va dina jeans ser snygga ut! Vilket märke?????? tell meeeeee!

=)

2009-02-19 @ 19:38:40
URL: http://jennssy.bloggg.se
Postat av: Carro

åh så mysigt det ser ut!

2009-02-19 @ 21:10:20
Postat av: Marie

Vad mysigt det såg ut, men kan tänka mig att det är ganska jobbigt. Du måste berätta vad Olivia gillade Andy´s, vi funderar på att åka dit med vår lilla tös.

2009-02-19 @ 21:20:07
Postat av: Vera

Naaaaa:0)



Tack för tipset..

Hur gör man för att få den till bloggen nu då?

Måste man registrera sig?



Kramis

2009-02-19 @ 21:55:32
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej hej!

Ja det är nog bäst o se, inte kul om vagnen och olivia blir helt nersnöade! =) Får hoppas snön ger upp till i morgon! =)

Hör av dig på morronen! Vi brukar vara klara och redo för dagen vid 11 så efter lunch nån gång kanske? Tar ju tid för er o konka på kläder o grejor o ta bussen o så med!



Kram

2009-02-19 @ 22:05:35
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Rebecka

va mysigt! Gud vilka fina jeans! Vad är det för några? Och var kan man köpa såna? Kram

2009-02-20 @ 10:33:22
Postat av: Johanna

Svar ang mina jeans.

Det är märke : Dr Denim och jag har köpt dom på Swedala outlet till ett mycket bra pris ;) 199 kr.. ler



Jenny jag kommer inte in på din sida..

2009-02-20 @ 11:48:24
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0