Jobb, bil & tåg.

Vilken dag.
Började med jobb, det gick alldeles utmärkt. Fått många barn att lära sig simma, toppen!
Efter jobb gjorde jag vid mig o satt nervöst och väntade på att jag skulle köra bil.
Var inte alls sugen på det, för jag är så feg! Men väl där så fick jag börja köra från körskolan.
Jag sa : Ska jag?
Han sa : Klart, det kan du!
Måste nog lita mer på mig själv!
Körde runt i Vellinge sen mot Hököpinge och Tygelsjö.
Vände sen tebax och körde till en backe där jag övade mig på dragläge i backe. Där var jag nöjd för det gick bra!
Sen körde vi tebax och då övade vi i rudeller igen. Då kom det en idiot och inte tog hänsyn till lilla mig o la sig på tutan.
Kunde blivit en krock men som tur va så blev d inte d!! Då hade jag gett upp kan jag säga.
Jag va iaf uppe i 70 och i 5ans växel. D ni.. Ja alltså inte i rundellen ;)

Sen nu är jag äntligen hemma o ska packa så ska vi beger oss till tåget strax och åka hem till kära Åhus.
Olivia och jag ska få träffa Pappa. *mys*

Hoppas ni har en trevlig torsdag. Snart helg. Underbart va?!

Kommentarer
Postat av: hanna

AH vilken idiot, kommer ihåg när jag körde förra gången med pappa, altså då för tre år sen, så körde vi i den stora rondellen vid maxi o där, och då kom en idiot i en skåpbil bakom mig och tuta så in i ! fan vad rädd man blir! Varför måste dom liksom?

Ha det bra! Kram

2009-02-05 @ 16:22:29
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e din lärare?

2009-02-05 @ 16:41:15
Postat av: Carro

hoppas ni mår bra?

2009-02-05 @ 18:13:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Sofia och Tuva!!!

Hej på dig...vad roligt att du e igång med körningen, e det Matildas och min gamla fotbollstränare som är din körlärare? Lycka till nu, hör av dig när du har tid för en fika, du verkar ju ha fullt upp=)) Ha det bra//Kram kram

2009-02-05 @ 21:22:04
Postat av: vera

Hehe du e så rolig:0)

Jag måste också ta tag i körkortet nu när lillan börjar på dagis:0)

Du duktig tycker jag!!



Sen..

Kan ju försöka hitta en dag då du, Fia å jag ses över en fika:0)

Hade varit trevligt!



Kram

2009-02-06 @ 13:21:25
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0