Hur funkar man?


Hej :)

Jag tittar ut, det är snö & 8 minus grader.
Jag ser himlen den är alldeles blå och solen tittar fram.
Jag får vår känslor??
Somsagt det är SNÖ! Det är 8 minus!
Hjärnan kan slå ett spratt ibland.. :)



Vi gick upp halv 8, då slog Olivia upp sina blå.
Hur kan ett barn vara så glad på morgonen. En annan vill ligga och dra sig minst 10 minuter.
Men det funkar ju inte.. :)
Staffan är på jobb men slutar 2 el 3. Sen kommer han hem till oss. Vi måste storhandla.
Ska ta och skriva ner en köplista nu när jag har allt i huvudet.. Brukar glömma annars. Och då kommer man hem med hälften av det man behövde och dubbelt av det man redan har eller onödiga saker :)

Imorgon är det  alla  dag.
Hur ska ni fira det?
Här blir det förhoppningsvis Xtra mys.
Jag var så bra på att köpa saker innan och visa min kärlek. Men det har försvunnit. Kanske för jag inte har tillgång till att komma iväg som jag brukade innan. Eller är det för ngt annat. Jag vet faktist inte.

Att bara vara med dom jag vill vara med är bra nog för mig!





Nä nu får jag göra det jag ska göra.



Kommentarer
Postat av: Amme

Jättefina bilder! Fin familj ju. Hoppas ni får en supermysig alla hjärtans dag. Puss

2009-02-13 @ 11:08:45
Postat av: Anna

Va fina bilder! Och vad Stor tjejen har blivit! söt Hoppas att ni får en underbar o mysig Alla <3 ans dag! Kramar från Köpinge!

2009-02-13 @ 12:26:52
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Postat av: ElisabethC

Så söt hon är! Imorgon får man ta och berätta en gång extra hur mycket man tycker om de man håller kär! Vi hade en stund tillsammans själva idag,(första gången sen Texas föddes),och vi va i stan men ingen av oss ville springa runt och leta efter något till den andre bara för att det är alla hjärtans dag. Då uppskattade vi hellre tiden tillsammans,och såg det som present =) Hoppas ni får det mysigt i morgon!

2009-02-13 @ 17:14:36
URL: http://tildatexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0