I did it


Är så jäkla stolt över mig själv - när jag tryckte på knappen rätta stod allt still.
Sen kom det upp - GODKÄND.

Lyckan & friheten är riktigt nära nu.



Jäkligt tomt här hemma. Staffan är iväg o ska vara borta i 2 veckor.
Jippie - eller?

Tur moder och fader kommer upp imorgon, men det är mest för att jag ska köra brom brom.


Märkligt med min vikt nu - jag går ner trots att jag äter en massa.
Är ju nere på 48,3 kg - morgonvikt.
Kanske har en mask i magen som äter upp allt.
Hahaha..


Imorgon ska liten till dagis eller ja liten och liten.
Hon är en cool tjej. Kan så mycket och pratar på som bara den.
Idag gav jag henne en clementin som är henne favorit just nu.
Då tar hon den sätter sig vid bordet - jag pratade i telefon så när jag kom o tänkte skala den så har hon fin skalat plus lagt upp alla klyftor fint innan hon skulle äta den.
Duktig tjej - dock måste jag ju kolla om det är kärnor i innan hon äter. Så det var tur jag hann se!

Your words make me week

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0