Godnatt.


Jag saknar närheten! Jag gillar inte alls att bara sitta här hemma. Staffan får gärna komma hem NU!
Så vi kan vara den familj som VI skapat. Har inte julpyntat ngt här hemma. Ska göra det när han är hemma för allt står uppe på vinden. Ska bli mys att få upp lite tomtar. Men dom kommer inte stå säkert. Olivia är helt förälskad eller ska man säga föhäxad av dom små röda sakerna.

Imorgon blir det AMS sen köpa lite julklappar. Har inte köpt nga förutom till Olivia.
Jag är urfattig! Inga pengar som kommer in utan bara pengar som försvinner.
Därför kommer jag bara köpa till dom vi ska fira jul med. Alltså barnen. Känner mig sjukt dålig som inte kommer ge Tindra & Ebba nga detta året =( Men vi ses inte och då kan jag lika gärna ge dom ngt när vi träffas och jag förhoppningsvis får in lite slantar. Jag hade gärna gett alla mina nära och kära ngt. Men jag hoppas dom förstår.


Det ska bli 9 minus grader på lördag - 5 på fredag! Hoppas det inte är allt för halt på vägarna.



Min älskade Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0