begagnade bröst?


Jaaa jag har ju inte råd med nga nya så kanske där finns ngn som vill sälja lite bobbis till mig - ni har kanske lite över som ni vill bli av med? Jag tar gärna emot :)
En dag så ska jag stå där med två fina vänner - så det är så:)) Vill gärna känna mig lite kvinnlig..
Ska fjäska för Staffan - han har ju massa pengar;)

Olivia är på dagis - hon var lite ledsen, längesen hon var där nu juh...
Där är en pojke som heter Anton som hon gärna pratar om - men han puttar henne.
Därför hon alltid säger - Anton, nääää putta! Lissen.
Sötnöt ♥

 

 

Ska ta och städa av lite nu när man ändå bara går här. Känns som det är min eviga uppgift. Blir ju lika stökigt igen efter huliganen kommit hem!

 

Küss


Kommentarer
Postat av: Pauli

puss sötis! När det är dags att amma kan jag dela m mig av lite mjölk att fylla dem med om du vill ;) blir värsta sillisarna då ju hehe



puss fina vän, stolt över dig m uppskrivningen!

2009-12-09 @ 12:29:49
URL: http://alltomengla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0