Varför?

 har jag valt att öppna bloggen igen?
Tror faktist att det handlar om att jag skriver inte så värst hemliga saker!
Menningen var att jag skulle skriva av mig lite mer. Lite mer personligt.
Men så blev det inte så jag tycker inte det är speciellt lönt att ha den låst.
Sen hade jag ingen koll på vem som läste. Visste vissa och vissa skrev ju.
Sååå nu får vi se om jag håller den så här..

Olivia har haft feber idag igen och med det har hon fått prickar på hela kroppen men mest på ryggen.
Tar man på dom så känns dom knappt men det ser ut som det skulle var jätte knottrigt.
Har letat och letat efter info..
3dagarsfeber kanske?
Får se hur hon ser ut imorgon.


Sitter med en stor skål godis brevid mig.
Gott men aj!

Staff ligger brevid o sover lite från och till.
Han festade ju igår så han förtjänar att vara lite slö...

Är han förtjänt av en puss må tro?

Kommentarer
Postat av: Mad

Klart han ska få en puss..;)

2009-08-03 @ 07:19:16
URL: http://mamamad.se
Postat av: Linda Håkansson

Kolla så att det inte e scharlakansfeber. Maxi fick det i våras o Minna sen.Började med feber o halsont o sen kom prickar o till slut KNOTTRIG tunga.

Om det e det kommer prickarna på tungan om nån dag.

O ser ut som smultron.

E inget o va rädd för då det e som en vanlig halsfluss,samma baciller alltså streptokocker.

2009-08-03 @ 08:11:16
Postat av: Cornelia

Hej Johanna!!

När Alfred hade 3 -dagars feber för någon vecka sedan slutade det med att han blev jätte knottrig.

Tydligen är det så...Kram

2009-08-03 @ 08:13:54
Postat av: Pauli

bild på prickarna? Kan ju bara jämnföra m E och ingen läkare tittade på henne men sjukv.uppl konstaterade 3 dagars feber, hennes prickar började på rygg och bröst... puss hoppas hon kryar på sig

2009-08-03 @ 10:12:35
Postat av: jenny

Ååå tack vad glad jag blir =)tack! Jag har gått upp 12kg än så länge... Så det är nog mest magen och rumpan jag ökat på ;). Känns skönt och jag är så otroligt tacksam för det! men jag har juinte samlat på mj något vatten heller som många kan göra.. speciellt när det är varmt. Kramis!

2009-08-03 @ 10:37:34
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är glad att du öppnade din blogg igen iaf eftersom jag slarvade bort ditt lösenord dagen efter att du mailade det =)

Så stor hon har blivit din lilla dotter!

2009-08-14 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0