Tunga ögonlock



Jag vet inte hur det gick idag - men jag tyckte jag skötte mig!
Dom skulle ha intervjuer hela dagen idag och på måndag - jag var först in!
Allt beror nog på om dom tycker det är klyddigt att jag inte alltid kan jobba natt o så..
Iochmed Staffan jobbar borta ibland så måste allt stämma in!

Aja vi får se hur det går..

Det har varit en skön dag så när jag kom hem igen så åkte vi till stranden.
Låg två timmar sen hem och fixade lite o efter det kom Jocke och vi gjorde tacos o kollade på film.
Olivia ville vara med så hon somnade 23:30.

Jag själv ska gå och lägga mig precis just nu!



(tack för alla era söta kommentarer och att Ni tror på mig)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Uhh ja natt är ok om det är sovande natt men vaken natt som jag har är inte att rekommendera:( har jobbat 5 vakna nätter denna v, huuh & pust! Önskar er en mysig helg!kram

2009-08-08 @ 10:09:41
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Hanna

hoppas att du får jobbet! är det i åhus?

kramen

2009-08-09 @ 09:33:38
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0