Lördagen som gick


Åhh jag hade det så kul igår.
Kom in till stan vid 7 och gick upp till Elin. Märkliga trappsteg d där ;)
Börjde korka upp nästan på direkten, pratade massa och tittade på kort från förr :)
En del av Elins gäng droppade in och det blev partiii stämning..
Klockan bara rusade iväg, vi sa att vi skulle gå ut klockan 11 men halv 1 tog vi våra steg till Banken.
Måns Zelmerlöw skulle ju uppträda så vi trodde vi skulle få köa en massa. Men så fel vi hade. Där va nästan inget folk som va så intresserade av han. Konstigt ;) Men bra för oss, vi stod längst fram och betedde oss nog lite fjortis - men det bjuder vi på *ler* .....
Han blev väldigt svettig ......

Dansade massa massa massa och hade verkligen det så skoj!

Älskling och Olivia kom och hämtade mig - så snällt. Olivia hade vaknat o kallat på mig så det var lika bra och köra in tyckte S

Hemma halv 4 o somnade gott.



Dagen idag har vi tillbringat nere i Äspet hemma hos Staffans bror och familj.
Dom bjöd på grillat och det var bara så himla gott.... Har inte ätit så mycket på ja jag vet inte när!
Var dock lite halv trött efter igår..
Olivia gillar verkligen sina söta kusiner. Det blir mycket mina mina mina...(almina)

Nu ska jag ta o sätta mig lite i soffan, ska fjäska för S så han kan massera mig lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mor

Så roligt att du varit ute och haft skoj, fin och söt som alltid. Kul att ni varit på grillfest hos svågern och svägerskan. Mysigt så på en söndag. Ses ju snart. Kramen på er alla tre älskar er. Mor

2009-08-16 @ 22:08:43
Postat av: sandra - englas mamma

Åhh vilken fin frill du ligger inne med Johanna :)

2009-08-17 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0