Vilken dag.


Dom som lovade sol ljuger!!!!!
Höstväder idag ju. Skit med!
Olivia är trotsig till 1000.. Undra vad det är med henne.
Staffan kom precis hem så han gick ut med henne för att hon skulle sova.
Jag var ute med henne i en halvtimme men hon ville inte..
Nu sover hon iaf, men hon grät sig till söms..
Kan vara att det gör ont i lill tänderna.
Hon vaknade klockan 1 inatt och som innan så va hon pigg som en lärka.
Jag däremot hade precis somnat  :(


Nu ska jag iaf ta ut tvätten. Nybäddat blir det idag. Härligt....


Kommentarer
Postat av: Carolin

när hon trotsar får du försöka tänka på att det går över, inte lätt jag vet. Ibland är Alwin min lilla söta pojke o ibland undrar jag om någon bytt ut honom mot hans onda tvilling. Faser vi som föräldrar måste gå igenom tyvärr, hoppas det går över fort :) Kram

2009-04-16 @ 13:27:00
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Amelie

Hej gumman!

Nej jag vann inte, men jag har maxbudet på 500 kr så nångång blir det din tur. Kanske inte 150 slingor men iaf 100. Jag ska kolla lite

2009-04-16 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0