Lite kärlek.


Ja det är väl bra? :)

Började dagen med att telefonen ringde och han i andra änden frågade om Greta hade gått i pension ;)
Alltid ringer det ngn som ringer fel. Men lite roligt är det :)

Lill tjejen har varit orolig inatt så hon fick ligga hos oss runt 3 inatt. Är nog sprutan som spöka.

Är inte alls sugen på att åka in till Teddy. Men vi måste somsagt...
Nr 2 prover har jag inte gjort på henne alls. Dumt - när man är med i en forskningsstudie.
Får väl bättra mig.

En mycket bra låt!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Din sida blir bara finare o finare...Undrar hur du bär dig åt?? Och Oliva är bara så söt....

2009-04-24 @ 13:59:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jagkaxig
Postat av: Anna

Tack!! Jag kände mig inte så duktig... men det kändes som jag va tvungen, desperat!! =/



Hoppas du får napp också!!



Trevlig helg i solen snäckan!

Kram

2009-04-24 @ 15:04:41
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mor & Far

Duktiga Olivia snart får ni springa efter henne överallt. Har Pappa Staffan fått nån fin present av sina små älsklingar idag? Ni får ha en bra kväll för födelsedags pappan. Puss och Kram Mor och Far

Sidan är jätte fin

2009-04-24 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0