En liten fika..


med Jossan och Vilda på bibloteket har varit dagens höjdpunkt.
Är så trött på att bara gå hemma. O tänk att man kan faktist hitta på saker här med :)
Började med att gå en LÅNG runda, förföljde en tjej som liknade Jossan. Haha..
Kunde inte skrika på henne för Olivia sov. Och tur var väl det, för när hon vände sig om så såg jag ingen mage så nä det var fel person jag förföljde (stalker) ;)
Men när jag var på väg hem så ringde hon.. Vilken tur. För ja, att bara gå hemma är så utråkande.
Får utnyttja mina lediga dagar nu ju!

När vi kom hem åt jag en god kyckling baguette. Staffan köpte den till mig som frukost, men den passa bättre till lunch!
Sen gick vi ut och var i trädgården ngn timme. Klockan 6 deckade hon i sängen med vällingen.
Undra om hon sover hela natten? Vaknar väl 6 imorgon om inget annat. Därför ska jag lägga mig innan 11 !!!

Jag har köpt mina skor på www.laredoute.se..
Det var en kod man skulle ange. Återkommer med det :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0