Blixtrar och dunder!


Oj vilket väder det var inatt! Massa regn och åska..
Olivia sov från sex till KVART I 2! Då var hon pigg och glad o skulle leka.
Jisses tänkte jag! (varför lät jag henne somna så tidigt)
Men efter en flaska välling, som aldrig händer annars så somna hon gott.
Sov till halv 9.. hehe... :)

Nu sitter hon och tuggar på sitt kex och har sin pyjamas och sina fina nike skor!
Ja hon bestämmde gott och tydligt att dom skulle hon ha på sig. Dunder söta är dom.
Kommer vara fint när hon kan gå i dom! :)
Trodde Vilda skulle göra bra intryck - ja hon går! Men ikke.. Vem vet kanske snart?
Efter hon träffat Tyra så började hon "krypa" därför tänkte jag att hon skulle lära sig gå nu.. hehe!

Fast hennes har mycket starkare rosa färg.


Vi har en ekorre i trädet precis utanför. Vi har tittat på den länge.. han var söt :)

Jag kommer bli tjock! Staffan kommer hem med bullar varje morgon känns d som!
Men gott är det... :)


Ge oss sol nu! Så vi kan leka ute...
Kram

Kommentarer
Postat av: Amelie

hej! Jag kan närsom i veckan. Slutar vid 11 imorgon om du e sugen på en runda i stan el fika. =) Puss

2009-04-08 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0