Äntligen.



Våren är här. Dagen idag har spenderats ute i solen. Olivia är på värsta upptäcktsfärden. Men när hon hamnar i gräset så tar det stopp. Eller då hoppar hon fram på rumpan. Haha, hon tycker väl det är obehagligt att få gräset på händerna.
Mössan vägrar hon ha på sig med. Trevligt värre. Hon kommer ju bli alldeles röd om hon fortsätter sådär!

Nu sitter vi i Åhus. Vi har grillat här för första gången. Jag och Olivia satt på en filt och tittade på när pappa grilla.
Mysigt. Åhh vad jag älskar detta vädert!

Lill tjejens tänder börjar komma nu, därför hennes höga feber & gnäll kanske?
Nu ser man två styckna där nere och dom känns. Jag är lycklig. Trodde aldrig dom skulle komma.

Hon är såååå söt, för när man frågar var ngt är så pekar hon och säger DEEEAAARRR! O är jätte glad.
Sen härmar hon oss massa, skrattar vi sitter hon o skrattar massa och gör ngn ful min.

Mycket prat om min kära dotter i denna blogg, men hon är ju glädjen i mitt liv.. så det är så!!!

Sen lite toalett snack , hon vill inte sitta på pottan mer.
Utan det är toa som gäller. Måste köpa en ring så man inte behöver hålla henne.
Sen ger man henne papper o då torkar hon sig både fram o bak. Ser mycket roligt ut.
Jag torkar såklart oxå ;)

Intresse pilen i näsan eller??
;)

Nu har jag ont i huvudet!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss och kram Olivia är bäst.

2009-04-04 @ 23:46:12
Postat av: Amelie

Ah va gulligt! Stora tjejen som vill gå på toaletten själv ju. ler

Ha så mys på mässan! puss

2009-04-05 @ 08:36:44
Postat av: Jenny

Jag tycker att det är skoj att läsa om hennes ramsteg och hur hon utvecklas =)! Stora tjejen nu ju! Duktig! Kram

2009-04-05 @ 11:48:13
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: miian

det är ju Olivia vi vill följa och veta saker om,dej skiter vi i.

Hehe nejdå men det är ju jätteskoj att läsa om alla hennes framsteg!!!!

Så duktig hon är som sitter på toan och torkar sig själv,stora tjejen!

Och tänder på g,hääärligt!

Går hon nu?

Kram

2009-04-05 @ 14:38:46
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0