WoW


Hej!
Här är en utvilad Johanna! Efter jag somnat henne igår så sov hon till klockan 9 idag! Alltså 21-9!
Ingen ammning inatt heller. Helt underbart.. :)
Tokfisen ligger brevid nu o leker med sin napp. Har kokat dom idag så dom är frächa!
Måste packa mina saker med. Fajjan kommer upp sen ju. *snällast*
Blir lite mer packning nu än innan. Lite väl mycket kanske?!

Regnar ute - tråk men är man inne gör d inte så mycket.

Ni som vet - kan barn bli hårda i magen om man dricker mycket kaffe??
Borde väl vara tvärtom? Bara en liten fundering :)

Blir mycket som händer nu när jag e nere..
Kul!

Ha en mys pys dag.

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Gud va skönt det lät med sovmorgon! Jag är ingen morgonmänniska jag i heller men jag är ändå alltid uppe alldeles för tidigt! Ha det super!! Kramar

2008-09-22 @ 11:14:19
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det borde väl vara tvärt om?? =)

2008-09-22 @ 11:22:30
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: hanna

hej hopp hallå!!



Ja det verkar som det haha tokbarn :)

Hehe ja de e klart, så kan elliot med få för sig o göra. Men de e väl skönt för dom o bajsa i det fria nån gång haha :)



Nu mår han lite bättre, men näsan har börjat rinna =( ringde sjukrådgivningen o dom sa att vi skulle ringa barnakuten, så de ska vi göra nu!



Aha, det var snaällt!! Men tänkte köpa den ja har på bloggen ist om nu den finns kvar imon eller när ja beger mig upp på stan! =)



Ha de bra Kraaam



2008-09-22 @ 14:43:51
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Rebecca och Noelle

Lite tips från en mamma med erfarenhet av detta kanske vill tas emot! Jag köpte Laktulos receptfritt på apoteket, gav det i ersättningen, och det hjälpte väldigt mycket. Noelle hade väldiga problem med hård mage när hon var liten, så jag kan detta känns det som =)

Är det riktigt illa, så köp Microlax så hjälper det för just den laddningen som behöver komma ut. Hoppas hon blir bra, jag vet hur jobbigt det är och hur hjälplös man känner sig när de har så ont!



Kram Rebecca och Noelle

2008-09-22 @ 17:08:39
URL: http://prinsessannoelle.blogspot.com
Postat av: b

Naee.. eller kanske olika. Jag dricker kaffe med mjölk, men blir tvärtom.. Kan ju vara att jag inte tål mjölk? :) Föresten. Ge din dotter Olivia kiwi, det är tydligen bra för förstoppning. Ger man plommonpure så kan man antingen blir förstoppad eller bli lös i magen! tips tips! .

2008-09-22 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0