Var tog min hjärna vägen?


Ngn som sett den?

Idag har jag gjort bort mig!
Kom upp till Teddy kvart över 1. Skönt att vara i tid tänkte vi.
Väl inne frågar dom om vi ska gå till en viss person - ja säger jag!
Ut kommer personen och nä det är inte hon säger jag.
Nähä säger dom - vilken tid ska ni vara här?
Halv 2 säger jag.
Tar upp min lilla bok för att visa!
Då säger hon - ja den 18 september!!
SKÄMS!
Då var det idag jag skulle till läkaren! Och kolla min andning. Jag var ju så säker på att den TREJDE skulle jag göra ngt.
Men det va ju inte Teddy! Ibland undrar jag...
Har för mycket men ändå för lite att tänka på !
Men dom va så snälla så vi fick komma tebax en timme efter..
Så staffan o jag gick till Zekes och åt... Olivia satt i stolen :)
Kul att hon är med så mycket nu..

Köpt tapeter idag. O så fint det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm du är allt smart du, och nu var jag inte ironisk :)

klart det går att göra en likadan hylla, varför tänkte jag inte på det, jag ska minsann ge det ett försök :)

Vi sökte dagis till Verisen på tok för sent, typ 2 månader innan det var dags, om inte mindre till och med hmm.

vart vill ni ha olivia någonstans?

kram

2008-09-04 @ 09:41:24
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: madelaine

hej! ohh det är därför jag är så noga med att skriva allt, ALLT i kalendern! Annars hade jag varit super förvirrad! hehe! Kram

2008-09-04 @ 13:36:06
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nyfiken på tapeterna =P

2008-09-04 @ 15:38:03
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: madelaine

Ja jag håller tummarna! Gjorde du något speciellt, typ smörjde in dig mycket för att "förebygga" bristningar? Vet att det ligger i generna oftast om man får bristningar men ändå? Hormonranden får vi se om den dyker upp..Kramar

2008-09-04 @ 18:05:46
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Amme

Vill se tapeternaaa!! =)) Förresten, när ska jag våldgästa dig?? ;-) puss

2008-09-04 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0