Trevlig lördag kväll


Grannarna H&H kom in och gjorde oss sällskap idag.
Konstigt man inte umgås mer med dom för dom är ju super trevliga.
Staffan bjöd H på öl och sprit och nu har dom gått över till deras för att bada i en sån stor lyx pool som dom har.
Arom grejjs o massage!
Jag ska oxå bada där ngn gång men nu va det inte planerat och olivia sov o så..
Sen hade jag inte kunat heler för den delen..

Sitter i min ensamhet nu och äter chips - som jag eg inte gillar...
Men det va faktist ganska gottit nu..!

Har fått en vagel under ögat o satan vad ont den gör,brukar aldrig få det.
Varför får man det?

Imorgon kommer min mormor och morfar och moder och fader på besök..
Skoj! Alltid kul med gäster och speciellt dom :)


Jag tänker på en vän nu. Håller alla mina tummar för dom!
Fy säger jag bara....går inte att förklara i ord så hemskt det måste vara...!
Men mirakel kan ske ifall det skulle hända ngt nu...


Nu ska jag äta vidare på mina chips o titta runder på internätet :)

Kram

Kommentarer
Postat av: jane

för några månader sen fick jag´en vagel. det var första ggn i mitt liv! haha..fick veta att det är en finne, fasst i ögat(?!) hahah

2008-09-14 @ 08:11:14
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: brallan

jag kan tänka mig att du skriver om samma vän som jag skriver om. fruktansvärt är det. men vi alla får hoppas på det bästa och hålla tummarna nu!



din dotter är bland dem sötaste jag sett. vilket geléhallen :)



kram

2008-09-14 @ 22:12:24
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0