Tisdag.


 

Ingen lust till ngt idag men ändå finns det så mycket att göra i huset!
Måste ta tag i det. Kan inte bara sitta här. Olivia nannar och då måste man ju göra ngt vettigt.

* vattna blommorna
*vika tvätt
*lägg in tvätt
*dammsuga
*dammtorka
*städa toaletterna

Jobbigt va?!
:)

Sitter och tittar på inredar tips.
Jag letar fina väggord.
Ska ha det i Olivias rum..
Det är min uppgift att fixa det rummet.
Ska bli kul!! Men det jag behöver hjälp med är att tapsera en fondvägg & ta bort soffan.
Sen är jag fit for figt. Längtar..!
Har ritat upp hur det ska vara o letat saker. Mest ikea saker för dom är billiga o bra ;)
Sen har jag mycket oxå..
Kommer bli sååååå fint!
Fick ett bra tips om att måla ett bord. http://mizzsofie.webblogg.se
Ska måla ett lack bord i rosa. Perfekt kommer det att bli... :)

Staffan ska sätta in en kamin så det är hans uppgift.




 


Kommentarer
Postat av: Amme

Ååh ska ni med måla om?? Visst är det skoj med sånna planer????

2008-09-02 @ 14:29:52
Postat av: Emma

Jag vet en bloggerska som håller på med just väggord :)

www.livinglikelinda.blogg.se tror jag det är hmm, annars är det webblogg, ja du fattar!

Kanske kan du få lite inspiration från henne :)

kramis

2008-09-02 @ 18:09:47
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack så jättemycket :)

Hoppas du finner lite inspiration på lindas sida :)

kram

2008-09-02 @ 19:25:42
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: mostern

Hajje pluttan ..... vad e det för hjärnspöken din mamma har?? Be henne ringa mig ... om hon vill :) kram

2008-09-02 @ 23:03:52
Postat av: Pauli

Åh vad duktigt Olivia sitter! tänker på dig gumman, hoppas vi ses snart! puss

2008-09-02 @ 23:28:07
Postat av: Pauli

Glömde, ang väggord så har engla sitt namn över sängen, det väggordet gjorde/köpte jag på www.myfirstroom.se :)lycka till

2008-09-02 @ 23:30:15
Postat av: Elina och Maria

Tiklöpet är något Sandra håller i, man går eller springer 5 kilometer! ;-)Jag gick med barnvagn! Lust att vara med nästa gång kanske?

Ja vi får bestämma en dag!

Kram på er!

2008-09-02 @ 23:36:58
URL: http://alskadeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0