Nu är klockan mycket!


*tick tack tick tack*

Imorgon ska vi in till stan. Ska till Teddy studion och ta prover på Olivia.
Sen ska vi nog till Bosses färg o kolla på tapeten jag vill ha!!! =)
Sen till Eko för att köpa rosa färg - fast det lär dom ha på bosses färg kom jag på nu! *smart*
=)
Har köpt två väggdekorationer. Staffan blev helt frälst han med så vi ska göra d snyggt här hemma med lite ord på väggarna.


Den ska sitta på Olivias dörr

Den ska sitta ovanför vår säng

Har hittat en underbar text som jag kanske ska köpa o ha ovanför Olivias säng..


Gud vad det kliar i fingrarna nu.
Brukar inte vara den som gillar sånt här men jag vill bara börja med Olivias rum NU!
=))


Denna bedårande hylla ska jag oxå köpa. Dyr! Men blev förälskad i den!
:)

Ska drömma mig bort nu till alla fina saker.


Baaaj!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

hej! Gud va inspirerad jag blir! Allt bra med er annars?? kram

2008-09-03 @ 11:40:55
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Emma

ååå jag ser att du kikat på några sidor som jag med har hittat fina prinsesssaker!

I love hyllan men som sagt den är dyr, men kanske blir en sån trots allt!

jag tror det kommer bli superfint iaf :)

kram

2008-09-03 @ 15:11:43
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Annapanna!

va skaffar man sån text? skitfint ju!

kanske snor idén ! ;) fast vi får nog måla för vi har väv på väggarna =(



Hej hopp!

2008-09-03 @ 17:31:42
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Postat av: hanna

det var jag, Hanna, som skrev inlägget som står att det är från Anna. hon har varit här idag och ändrat om i hela min dator. hehe nee men nästan =D

2008-09-03 @ 17:32:31
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: pauli

så fin hylla! var hittade du den? jätte fina väggorde med :) spännande att få se sessans rum,, vad är det för tapet?

2008-09-03 @ 19:18:46
Postat av: Maria

Hej! Vart har du hittat dom texterna?

2008-09-06 @ 17:19:06
Postat av: Maria

Hej!

Jag undrar oxå om du vill delge oss vart du köpt texterna samt var du hittar denna underbara hyllan?

2008-09-12 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0