Jag vill..


krypa ner under täcket igen - men har sagt till mig själv att det ska jag inte!

Jag fryser!!!
Dricker mitt kaffe - tusan vad gott det är. Lixom jätte len smak.
Olivia sover - hon var vaken från 9 till nu ungf.. tänk att vara bebis...mysigt.. inga måsten!
Bara sova äta och bajsa.. hehe ;)
Hon satt upp JÄTTE länge utan stöd innan.. sen trillade don bak men reste sig upp.
Vad hon lär sig för varje dag.

Ska ta o bada henne sen och sen ska jag duscha.
Har köpt nytt shampoo som faktist redan efter 1 vecka gjort mitt hår bättre.
L´oréal Absolut Repair. Kanske skulle haft balsamet med så hade det gjort håret änu bättre.
Men det skulle man visst inte tvätta ur? Det vill jag gärna..
Så jag kör på mitt vanliga !

Älsking slutar om en timme!
Han var YR imorse.. haha knäpp!
Han försov sig o stressade sig iväg.
Pussa mig hejdå..
Efter ungf 10 min hör jag nycklen i dörren o jag går upp.
Då hade han kört med sina vanliga kläder och inte jobbkläderna.
O kommit på det en bit på vägen. Knasigt värre..
:)


Ha en mysig fredags dag.



 


Kommentarer
Postat av: carro

hoppar in.. (som varje dag) o säger trevlig helg till er.. kramar

2008-09-19 @ 11:10:34
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi :) Daniel yrar också. För några dagar sen hittade jag osten i skafferiet bland bröden på morgonen... :)

2008-09-19 @ 11:16:10
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nu på måndag skulle han nog bara på nått möte eller kurs i Gtb.. Han är fortfarande och jobbar i Limhamn och jag tror att han kommer vara det ett tag till. Är din kille aldrig på samma ställe en längre tid?

2008-09-19 @ 14:41:05
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0