Strålande sol.


Så fint väder och vi sitter inne. Olivia är inte kry men det känns inte som hon har feber. Undviker att ta den för vi har en sån dum rumptermometer - inte poppis! Hon gör allt för att hålla gumpen nere. o jag förstår..obehaglit för henne ju!
Men hon är inte lika glad som hon brukar. Nu ligger hon o sover o yrar. Hörs som hon är vaken men när jag går in ligger hon o sover. Nyser gör hon med - jag oxå.. O då skrattar hon iaf.


Nä mamma - idag vill jag inte le mot den där saken!

Skulle få besök idag av kära Amelie.
Hoppas det blir av imorgon.
:)

Kanske ska ta och städa av lite??
Ja här e ganska mögigt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh hon är så himla söt lilla Olivia :)Hoppas snart ni blir friska igen! Kramis

2008-10-06 @ 16:19:40
URL: http://schumme.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Hej! Kom in på din blogg av en tillfällighet och måste bara säga att din dotter är helt underbart söt :) Jättefin blogg också :)

/ Ellen

2008-10-06 @ 21:51:50
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Lilla söta och snälla Olivia inte ska du vara sjuk. Imorron hoppas jag att du mår bättre, tråkigt för dig och mamma att inte vara helt ok. Men det brukar bli lite baselusker när man träffar andra barn och det har du ju gjort när ni var nere i Vellinge. Kram och puss krya på dig. Mamma Johanna krya på dig med.

2008-10-06 @ 22:19:51
Postat av: Emmeli

men sötaste söta...hoppas hon blir frisk snart =)

2008-10-06 @ 22:33:25
Postat av: mippi

Så söt man kan vara =) allt bra idag?

2008-10-07 @ 21:38:29
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0