Sista kvällen


Staffan åker imorgon igen... men denna veckan som kommer ska jag o Olivia vara nere hos mormor o morfar..
På tisdag får det bli att vi åker ner. Det är ju BVC då så efter det.. Undra vad hon väger nu o hur lång hon är :)

Dagen har varit helt ok. Fick besök av Staffans mamma o pappa - jag baka äpplepaj (som vanligt)  & jag fick en blomma med pengar i o en kökshanduk. Försenad födelsedagspresent.
Efter dom varit här gick vi på en lååååång runda..
Handla mat - vi gjorde pizza. Älskar hemmalagad pizza..!!
Olivia var vaken hela vägen. Hon låg o pratade ända fram till vår gräsmatta.. vi skulle ta upp vagnen o då sover hon.
Där fick vi oss ett gott skratt. Ena sekunden jollrar hon o anda sover hon gott. Hur lyckas man? :)

Jag hoppas veckan blir händelserik.
Det hade den tydligen inte blivit här uppe...!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra vecka med lillan!



Så stora våra småttingar börjar bli! :) Min "lilla" tös väger över 8 kg helt plötsligt...



kramkram



2008-10-12 @ 21:33:25
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar staffan med?

2008-10-13 @ 14:16:31
Postat av: Anonym

verkar vara en härlig mammaledighet full me saker på g hela tiden! Söt den lilla e!!! Såg att amme gjort lösen på sin blogg..Vill du häsa henne från mig allafall ni verkar ju känna varandra ..Ge henne en kram från LillaJ..Ha en härlig höst v!!!

2008-10-13 @ 21:53:43
Postat av: Karolina

Hmm .. men ni e' juh i Vellinge nu ... hur kan ni då gå till BVC idag ;) hihi .... pluttar !!;)

2008-10-14 @ 06:17:25
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0