Oj här var man trött.


Precis hemkommen från Staffans mamma o pappa.
Jag har varit iväg sen halv tre.
Först var jag ju hemma hos Jossan & Vilda där Petra o Thyra oxå var.
Kul att träffa dom! O barnen hade nog roligt tillsammans?! Dom är ju inte så gamla än att dom leker med varann.
Hehe men sno saker kan dom göra. Söta barn vi har! Två knubbsälar och en liten vilding:)
Men jag tror alla blir vilda sen. Finns nog inget barn som gör vad man säger - sen när dom kan göra saker själv! ;)
Ja efter en trevlig stund där hemma kom Staffan o hämta oss.
Hemma hos Staffans ma o pa bjöds det på mat och dylikt...
Mycket folk eller ja hans syskon med barn..
Nu är jag trött tröttare tröttast!

Packa lite och tvätta d sista gör jag nu.
Ska se om man kan få liv i S som slockna i soffan. Like always...

 
Efter lek blir man utslagen hjälte..


Snart är det dax för vår lilla tripp.
Kul...!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Sötnos som sover som en stock!!

2008-10-26 @ 11:02:41
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Miian

oh söta barn!

Klart man blir sleden efter allt buuus =)

2008-10-26 @ 12:42:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0