Lördag.


Lite skallebank har jag allt. Det är nog för jag sov ganska länge och att jag vet att jag måste packa ihop allt till resan.
Men men det kommer gå bra. Staffan ska ha Olivia hela dagen imorgon så jag kan kolla av allt. Ska ju åka imorgon till Vellinge sen åker vi på måndag.

Händer idag?
Jo först ska jag somsagt grejja lite ;)
Sen blir det att fixa till sig för att sen gå hem till Jossan. Trevligt!
Sen kommer Staffan och hämtar oss för vi ska hem till hans mamma o pappa o träffa ALLA.
Staffans systers äldsta barn har varit i Usa i ett år och kom hem iförrgår. Så hon har aldrig träffat Olivia ju.
Så där kommer Olivias alla kusiner från Staffans sida vara. Kul.

Måste ta en pilla och sen börja dagen!


Ps.. Olivia är vild! :) Drar i alla saker nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0