Inte lönt..

Nu gav jag upp :) Olivia får sitta här. Hon vill ju ändå inte sova - fast hon är illröd i ögonbrynen - alltså jätte trött!

Vad har hänt idag då? Jooo först o främst var jag och Olivia ute på en lång runda. Efter det gick vi till lekan o gunga. Där var minsann en pojke som gunga höööögt. Och Olivia satt helt förstumad o tittade på..:)
Sen kom vi hem o gjorde våra rutin grejjer. Alltså äta och byta blöja o sånt där roligt ;)
Började packa grejjer till Svall - Olivias kläder. Måste ju börja med det nu så slipper vi ta den tiden sen när Staffan är hemma.
Iaf där satt jag i mina myskläder o ruffsigt hår - gick ut i köket tittar ut genom fönstert och där ser jag en förvirrad Jossan ;) Trevligt med oväntat besök!! :)) Va typ jätte längesen man träffade på henne o hennes lilla goding.
Olivia och Vilda är lika "gamla" alltså dom föddes på samma sjukhus samma dag och vi låg brevid varann på BB + att vi gick på samma förälrarkurs. Det är ganska kul om man tänker efter :)
Kaffe och massa snack sen var hon tvungen att gå  i det MÖRKA MÖRKA...Fy!
Så nu har vi haft besök två dagar i rad. Inte illa! ;)



Vilda var så snäll o dela med sig av sina leksaker. Ja även nappen! :)



Får väl lägga min prinsessa ändå.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack igen för kaffe, kagan och sällskapet! Vad dregliga barnen är :/ Ah, det upphör väl om ett par år!? =) Hör av dig till helgen. Kram från oss

2008-10-22 @ 23:36:34
Postat av: Mama Mad

Jag hoppas att vi också lär känna någon på föräldrakursen eller på BB. Jag har ju vänner som är preggo, men dem verkar inte alls vara så socialt lagda längre som moi..hehe..



Vi längtar verkligen till den dagen då vi flyttar in i vårt hus..One day, some day!

2008-10-23 @ 10:36:15
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0