22 oktober.

Hej på er!

Börjar med att säga att jag gick och la mig 11 igår. Var så trött! Men väl inne i sängen kunde jag inte somna - men när jag väl började slumra till vaknar en viss liiiiten männsika. Det hela slutade med att jag somnade 3! Alltså Olivia låg o snackade o sen vände ho sig så hon tillslut hade sina fötter vid huvudkudden.. Hon låg oxå o pussade mig väldigt mycket. Det var sött  o jag låg o mös..MEN jag ville sova!! Jag var iaf duktig för jag började inte prata med henne. Då hade hon väl trott att vi skulle gå upp. Jag måste ha somnat innan henne. För när jag vaknar till ligger hon på ett väldigt märkligt sätt och nappen har jag i handen. Så hon somna utan den. Aja. Vi sov till halv 11 så det jämna ut sig ;)

Har precis packat vunna saker från tradera. Sjukt att folk vinner kläder för såå billigt. Jag tjänar juh inget på det. Men sen å andra sidan så kan jag inte spara på allt!

Vägde mig innan! Jag fick ställa mig tre gånger för att se om det verkligen stämmde! Åt inte så mycket igår så det var väl därför. Men det var typ i högstadiet senast den stod på det..! Men nu har jag ätit o druckit mycket kaffe så nu väger jag nog som jag brukar igen..! Ser mig inte som smal!! Hittar alltid ngt som ser stort ut. Men det kan ju vara så att jag behöver träna?? För fast man går ner i vikt så har man fött barn! O lite slapp här o där är man kan jag ju säga!
Enligt Staff får jag inte gå ner mer.. För min rygg är inte så fin när hans ka klia mig.. Konstigt man tappat så mycket där.. Hallååååå jag har att ta på benen ;) o magen.. hehe..
Aja ILANDS problem.. ;)

Min blogg - mina tankar - !

Imorgon kommer han hem. My love...♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så dumt det är.. mman blir aldrig av med fettet där man vill det ska tas ifrån =(! men som sagt Ilandsproblem =) hehe! Ni är så fina ihopa!

2008-10-22 @ 13:41:03
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Miian

tycker du ser perfekt ut som du gör,men vad alla andra tycker e ju skit samma ;)

Din kropp ju =)

Tack för kommentaren om Lowa,som mamma tycker man ju självklart oxå att hon e sååå söt ;)

Ja du ang mat har det varit från och till under hela tiden tycker jag,Lowa har alltid varit lite kladdig med maten och inte varit så intresserad.

Hur är olivia?

Ammar du henne än?

Eftersom Lowa alltid vaknat på natten och fått välling har jag skippat välling på morgonen,hon har sen fått gröt en timme efter vi gått upp ungefär,sen när hon blev hungrig nästa gång 8jag har aldrig gått så mycket efter klockan,om hon velat ha lunch elva eller två har kvittat för mig) så har hon fått burkmat,så mycket hon orkat och sen fruktpuré efteråt.

Kvällsmat är det först nu hon börjat gilla och velat ha lite grann,annars har hon på eftermiddagen fått gröt och smörgås eller turkisktyoggi med fruktpuré iblandat.

tycker det är så svårt med mat och mattider,man får känna sig fram.tyckte mest att alla rutiner hängde på när hon sov.

Har alltid haft på rutin att hon äter lunch,sen sover middag.

Lowa åt ju ersättning sen födseln så när jag tyckt att hon fått i sig lite mat under en dag så fick hon lite ersättning som påfyllning,men nu är det bara vanlig mat som gäller.

Lycka till med allt,och jag beundrar dej verkligen som pallar va ensam så mycket med din fina tjej som du är i veckorna!

2008-10-22 @ 13:50:39
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Carro

söta ni e ihop =)

2008-10-22 @ 15:02:01
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Denise

Säljer du bebiskläder på tradera? I såfall vill jag gärna ha ditt alias=)

2008-10-22 @ 16:08:59
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Denise

Säljer du bebiskläder på tradera? I såfall vill jag gärna ha ditt alias=)

2008-10-22 @ 16:09:12
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Elina och Maria

Vad har du sålt för saker? nyfiken

Du är så fin så tjejen! Vill träffa er snart!!

2008-10-22 @ 19:49:25
URL: http://alskadeelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman.. inte skoj me sådana funderingar. Själv funderar jag också så trots att jag inte fått barn, hur ska det sluta? :/



Tycker iaf du e jättefin o det finns många som skulle gjort mkt för att få se ut som dej, men som miia säger kvittar ju det. Dina tankar som räknas ju!



Lägg ut här på bloggen me när du ska sälja kläder, nyfiken ju! =)



Kram

2008-10-22 @ 20:56:10
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mama Mad

Visst är det konstigt att man blir så blind. Kvittar hur ofta folk sa till mig att jag va smal, jag såg det ändå inte..Tyckte jag va helt normal! Konstigt det där! Jag har heller aldrig själv tyckt att jag va smal..Eller inte så smal som folk sa! Får se om jag hittar tillbaka dit igen, med lite mammahäng ovanpå då förståss..;)

2008-10-23 @ 10:34:05
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0