Jag är jag, du är du



Ja då är det lördag och man sitter här med kliade ögon.
Precis har vi sett på Mamma Mia.
Ja hade stora förväntnigar på filmen då ALLA säger att det är så bra.
Jag satt o försökte intala mg själv att den är faktist bra o ja visst var den bra men inte så bra att jag kommer se om den.
Kanske är den bättre på bio?
Ja vad vet jag?
Men sen hade jag Olivia brevid mig så jag kunde inte vara med till 100% kanske vart det d som gjorde d?
Eller var den inte så bra helt enkelt.
Smaken är som baken!
Delad!
Och tur är väl d ;)

Igår åkte vi ner till Ikea i Malmö.
Handlade en tavla och lite annat smått och gott.
Åkte hem till mina föräldar med och spenderade kvällen där.
Åt räkor o hade det gottit.
Gick och la oss ganska tidigt för vi var trötta efter dagen.
Sen idag har vi tagit det lungt i lilla Vellinge.
Åkte hem till min kära mormor och morfar.
Man ses alldeles för sällan :(
Trevligt var det iaf att träffa dom.
Sen gav vi oss hem.
Tråkiga bilfärden eller sträckan men vad gör man inte somsagt?
:)

Här är så varmt nu.
Mysigt är det att elda men det blir för varmt.
Sa jag att det blir för varmt?
;)

Krypa ner snart ska vi.
Men först ska jag låta min älskling kriga lite.
Det var ju längesen nu..
;)

Många :) & ;)... det bjuder jag på.




Puss & Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Carro

hehe tack =) jaa shit nu e det snart v 30 o då kommer det gå fort tror ja.. :D

2008-11-16 @ 11:58:44
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Ja ibland blöder mitt tandkött också..men de är inte lika obehagligt som näsblodet!! Hade du det mycket under din graviditet??

2008-11-16 @ 13:50:59
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Moster Karolina

Har nyss kommit hem från en skön promenad i snön och solen !! Hoppas ni myser på .... här är det oXå mysigt med eld i kaminen ... skön värme blir det :)Saknar !! kram

2008-11-16 @ 15:28:55
Postat av: Mormor & Morfar

Grattis Oliva på 8 månadersdagen. Roligt att ni kom ner och hälsade på oss i fredags, du är så söt och snäll. Puss på dig Mormor & Morfar. Givetvis skoj att får träffa mamma och pappa också.

2008-11-16 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0