Sov gott

lilla skatt!
Äntligen somnade lilltjejen!


Idag har jag "hör och häpna" varit på föräldrar/mammakursen på BVC..!
Inte illa ;)
Kul att träffa dom som var med och kul att se Olivia med andra barn juh.
Där va ju en kändis, Vilda :) Men dom andra 2 hade vi inte träffat.
Trodde bvc tanten skulle prata om dagis men det blev om sjukdomar isället.
Tror inte jag fick in ngt? Var mer upptagen av att titta på dom andra söta..barnen alltså ;)
Gick hem i mörkert... Det är ju helt knäppt att dom inte har nga lampor här där vi bor!!
Måste införskaffa mig ngn sorts cykellampa som jag kan sätta på vagnen. Och 1000 reflexer , typ!

Det blev inte så mycket snö? Kanske kommer mer imorgon. Hoppas inte!

Hur kan det blir så rörigt när man precis har städat?
Kan verkligen en såå liten dam göra såå mycket ifrån sig?
Svar : Ja! :)

Kram





Kommentarer
Postat av: brallan

vilken snygg design du fått!! ja dem kommer när dem kommer. men man vill ju så gärna att dem kommer lite innan :P ja nu vill man bara ha ut henne och lukta och mysa. men det är kanske bättre hon stannar kvar till man julstädat,pyntat, bakat och handlat lite julklappa r :D

2008-11-25 @ 07:02:40
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: P

åhhh sötisen!

2008-11-25 @ 07:23:29
Postat av: Jenny

Åh Olivia är ju bara SÖTAST!!!!!

2008-11-25 @ 19:09:16
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Samantha



Åh.. Olivia är ju världens sötaste unge...

2008-11-25 @ 19:11:53
URL: http://vasadusaru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0