Skåne väder


It sucks!

Vem vill gå ut när det stormar och regnar?
Jag ville ju ut och gunga med Olivia!
Vi har köpt en vagn som vi har här nere - men den blir aldirg använd.
För varje gång vi är här så sätter värdet STOP för det!
Arg blir jag... !!!

Älsklings tjejen slog lilla näsan igår.
Så ledsen hon blev :(
Men övning ger färdighet!
Hon är så nära att ställa sig på knäna nu.
Men ibland går det inte och då trillar hon fram..
Är på min vakt men igår gick det så snabbt..


Ska åka till lite affärer idag.
Tror jag...
Måste hitta ngt till julbordet :)
Vi ska ju bo över på hotel med.
Myspys!
Första natten utan Olivia..
Men det är mormor och morfar som ska passa henne så det kommer gå perfekt!

Nga tips vad man kan ha på sig?
H&M hade rätt fint.. svart klänning med grön bolero.
Kanske ska testa det?!?

Nä nu ska jag bada lilla sötis.
Plask plask.



Kommentarer
Postat av: hanna

tråkigt när dom slår sig men de hör barndomen till hehe . elliot har ju slått sig tusentals gånger ( känns det som ) sen han började resa sig. gAh!!

Men de roliga är att han snabbt blir glad , och ska försöka sig på samma sak om o om igen! =) Hoppas ni har de bra kram hälsa pluttan från oss :)

2008-11-18 @ 13:53:22
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Carro

snart sätter ja lösen på min blogg.. vill du ha det så skriv din mail till mej =)

2008-11-18 @ 16:03:38
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0