Han är rolig han.


Idag har jag haft en ovanlig dag.
Jag har haft besök av en gamal klass kompis. Vi har nog inte pratat på hmm 15 år? Kan det vara sålängesen??!
Sitter och matar Olivia och hör av far pratar med ngn i hallen. Frågar vem det är och han säger brevbäraren..
In sticker ett huvud upp - Linda Håkansson! Min hjärna fick arbeta lite där för det var LÄNGESEN jag såg henne.
Men kul var det. Hon hade med sig sina två sötis barn..! Maxi blev ju bundis med far, haha!
Dom hade träffat varann på Toppen och så bjöd han hem henne. Kunde varit snäll och säga ngt till mig så jag kunat klä mig iaf ;)
Trevligt var det! Alltid kul med oväntat besök..! :)


Igår åkte vi planet hem och det gick bra igen. Lilla sötnöten somna båda gångerna.
Vilken uppmärksamhet man får när man har barn. Gullegull hela tiden.
Kan ju vara lite jobbigt ibland...

På arlanda - Cheesburgare i handen. Gott!

Nu ska jag ta o göra ngt men vad vet jag inte.
Bada ikväll iaf.
Härligt!


Kommentarer
Postat av: Amme

hihi det e så kul med hår, Malin ska lära mig göra hårförlängningar nu. Ska bli såå kul! Verkar inte så himla svårt heller & värmetången har jag ju redan :-P =)))

2008-11-03 @ 20:25:28
Postat av: Amme

hihi det e så kul med hår, Malin ska lära mig göra hårförlängningar nu. Ska bli såå kul! Verkar inte så himla svårt heller & värmetången har jag ju redan :-P =)))

2008-11-03 @ 20:36:25
Postat av: Anonym

Saknar er !! Tomt utan er !! Men du ... ni skulle inte äta nån cheeseburgare på McDonalds juh ... haha !! kram

2008-11-04 @ 22:39:38
Postat av: Jenny

Ja visst är det så att det blir starkare av det! Man får kämpa ;)! Måste vara lite tuffare för er som har en liten dotter med ju... Men man får göra det bästa av det. Ja det var jätte gulligt och fint när han friade hihi! Trevlig kväll på dej med =)

2008-11-05 @ 00:21:24
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0