Funderar på..


att ta bort bloggen eller sätta lösen!

Natten har varit HEMSK!
Kände inte igen mig egna dotter...
Hon skrek i 2 timmar. Jag fick henne inte lugn. Hon verkade rädd för mig! Hon blev nästan blå av hur ledsen hon var..
Jag kollade tempen, tog av pyjamasen för att se nå hon inte skadat sig (vet inte hur d skulle gå till) men det var inget  synbart.. Hon vara bara helt borta..! Skrek skrek skrek. Jag blev såklart ledsen! Klockan var så mycket att jag ville inte ringa ngn. Tänkte ringa Staffan men jag visste att han skulle upp tidigt och han behövde sin sömn. Han hade inte kunat göra ngt ändå.
Jag satt mig i soffan satt på tvn med musik ganska högt. Hon slutade gråta - sen tittade hon på mig och började skrika igen. Ja skrika!
Letade efter nr till sjukvårdsupplysningen. Men sen slutade hon! Helt tvärt. Satt uppe till klokan 5.
Vad kan det varit för fel..? Kan det vara tanden??  Drömde hon ngt som sen satt kvar så hon var rädd? Men rädd för mig?

Mycket ska man vara med om!

Nu ska jag fundera vidare på om jag ska ta bort denna sida..
Fast tror det bli lösen..

(tack för era kommenater från igår)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Nej, du får inte sätta lösenord. (bara om jag får ta del av det,hihi) Jag som är inne hos dig och småläser var och varannan dag.

Känner inte dig personligen men jag bor inte så jättelångt iväg från dig (blekinge) och då är det så roligt och följa sig och lilla Olivia. Började titta in här några månader innan hon tittade ut i världen. Du har nog många som följer dig och som skulle tycka det vore synd och tråkigt att inte kunna följa er.. Kram

2008-11-27 @ 14:54:18
Postat av: aa

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej,sätta snäla inte lösenord

2008-11-27 @ 16:01:30
Postat av: Mama Mad

Nämen usch vilken natt det låter som du har haft!! Det är så svårt att veta vad som händer i de smås huvuden..Hon kanske drömde en hemsk hemsk mardröm. Tror inte hon är/var rädd för dig, du är ju hennes mamma! Det står inget om det i den där boken du rekommenderade om..jag har köpt den men inte hunnit läsa den!?



Lösenord? Hur kommer det sig!? Du får inte TA BORT bloggen! Du är ju en del av min dagliga rutin. Jag älskar att titta på alla fina bilder och läsa om era äventyr!!



massa kramar

2008-11-27 @ 16:02:10
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: bus

Läs om nattskräck och se om något stämmer in, ganska så vanligt!

2008-11-27 @ 16:14:01
Postat av: hanna

Varför ska du ha lösen? Då får jag ha det isf :)

Fy vad tråkigt att hon var så ledsen, ibland fick Elliot ockspå för sig sånt, fast det slutade tvärt för några veckor sen! hoppas de bara va en engångsföretelse för de e jobbig :(

Kram hälsa pluttan från oss

Ses nån dag nästa vecka föresten `? kram

2008-11-27 @ 16:32:41
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej, lägg inte ber bloggen! Den som är så bra.

2008-11-27 @ 17:11:32
Postat av: Fia

Åh, stackars lilla tös, kanske hade hon haft en mardröm som satt kvar? svårt att veta säkert va som gjorde lillan så ledsen ju! Glöm inte skicka mig lösen om du sätter, annars blir jag ledsen, ha en bättre kväll än du hade natt, puss&kram Fia

2008-11-27 @ 18:13:50
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: jane

Det var nog en dröm som "hängde kvar" När Leon var liten skrek han jämt!!!!! började vid 22 tiden å slutade vid 01..det var inte kul...vet hur jobbigt det kan vara. KRAM!!

2008-11-27 @ 18:54:36
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jane

förresten så är jag jättenöjd med bloggen! du är grym! men bara en sista sak ;) går det att göra mellanrummet mellan inläggen mindre? om du fattar vad jag menar? hoppas ni får en lugnare kväll än igår!

2008-11-27 @ 19:00:12
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Denise

i så fall vill jag ha lösenordet. Om jag får=)

2008-11-27 @ 19:06:46
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej sätt inte lösen, är ju inne och kikar varje dag :)

2008-11-27 @ 19:36:17
URL: http://fischan.blogg.se/
Postat av: Stina

åhh, jag som tittar in lite hos dig/er någon gång i veckan. Tycker att du har en sån liten mysig familj. Och så tycker jag att du e jättebra på att skriva så spontant och fritt till skillnad från många andra bloggare. Jaja, det e ju självklart upp till dig själv att bestämma =) men jag önskar att du bestämmer dig för att ha den kvar =) det ska kännas rätt helt enkelt =) ha en mysig kväll !

2008-11-27 @ 19:45:39
Postat av: ElisabethC

Hej!



Låter helt klart som "nattskräck", de är vakna med öppna ögon men konstigt kontaktbara. Min stora har haft det ett par gånger-riktigt läskigt. En gång fick vi skaka henne ordentligt för att hon skulle vakna och sen var det som vanligt igen. (En liten parantes..., i natt vid tolv hörde Pär att hon var i köket och tog vatten i kranen(hon brukar ha ett glas vatten brevid sängen) sen var hon på toa och innan hon gick in och la sig så gick hon in i vårt sovrum och ställde sig framför tvn och mumlade nått ohörbart. När jag diskade i morse så bad jag henne hämta sitt vattenglas på rummet, då kom hon ut och frågade vem som hade satt in en tallrik med vatten på hennes rum.... Ibland är sömnen nog inte så rogivande =)

2008-11-27 @ 20:04:42
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Anna

men tjejen... usch.. låter inte alls skoj! Jag tänkte direkt att hon måste ha drömt ngt som gjort att hon liksom inte kunnat släppa det trots att hon vaknade.

Hoppas du känner dej lite bättre idag. Kan tänka mig att det måste känts ensamt o hemskt i natt, tänker på dej!!

Kramar

2008-11-27 @ 20:26:31
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Frida

Nej ingen lösen. Vill så gärna fortsätta läsa.

2008-11-27 @ 21:12:19
Postat av: Samantha



förstår om du vill sätta lösen på din blogg, man vill ju bara öppna sig för andra till viss del och till slut så får man stänga till lite om sig. Men jag måste ju säga att jag gärna vill fortsätta läsa din blogg ;)

2008-11-27 @ 21:55:54
URL: http://vasadusaru.blogspot.com
Postat av: Anna

Läser din blogg dagligen, vill gärna fortsätta med det om man får =)

2008-11-28 @ 09:11:49
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Marie & Thyra

Precis som så många andra hoppas jag inte att du ska sätta lösen på bloggen. Är en daglig rutin att gå in och kolla och läsa om dig och din familj. Vi känner inte varandra men jag hittade din blogg hos några jag lärt känna undertiden jag gått mamma ledig (i Vellinge). Är ny i Vellinge sen 2007. Är själv mamma till en lite flicka (eller så lite är hon kanske inte längre 15 månader) och jag ser så mycket likheter (inte utseende mässigt) mellan de två små.

Hoppas att om du sätter lösen på sidan att du skulle kunna tänka dig att jag får tillgång till det.

Thyra hade också några sådana nätter som du precis beskrivit och det enda som hjälpte var att få henne att vakna till ordentligt. Vi brukade ställa oss inne på badrummet och tända alla lamprona och titta i spegeln. Då brukade hon vakna till och se att det var hon och jag. Visst var hon ledsen sen också, men inte hysteriskt, hon var ju fortfarande trött!

Hoppas att det kan ha varit till någon hjälp!

Marie & Thyra

2008-11-28 @ 09:35:09
URL: http://thyraco.blogspot.com/
Postat av: Sara

skulle det va att du sätter lösen så vill jag jätte gärna he det =) Ni är en så fin familj och jag går in här varje gång jag är inne på min egen..=) Er dotter är såååå underbart söt..!! Kram Sara

2008-11-29 @ 10:46:35
URL: http://saraj85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0