2 timmar


Då har man varit på Maxi med svärmor och Staffans systerdotter.
Gaaah vad mycket folk där var. Men jag handla lite smått och gott.
Ska äta grillad kycklig med potatisgratäng och sallad idag. Så sugen på...
Och det kommer uppskattas av Älsklingen.
Har träffat svärmor varje dag denna veckan. Haha hon har nog saknat Olivia.
;)

Räknar timmarna till Han kommer hem.
2 timmar kvar..

Ska bädda rent så han får gosa ner sig där o somna gott sen.
Ska oxå packa upp min resväska (har stått på samma plats i en vecka)
Jag brukar alltid vara den som packar upp snabbt men denna gången har det tagit emot.
Varför vet jag ej..
Får göra det när Olivia vaknat.

Hon blev jätte ledsen innan när hon inte fick ha telefonen.
Världen är orättvis ;)
Sötnöt!

Plikten kallar.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm vet varför....puss ......

2008-11-13 @ 19:34:44
Postat av: Sofie

Det hade valt ut några bloggare med smak för det goda livet hihi, ja jag är väl en av dem;) Tackar inte nej till gratis juice ju.

Hoppas att ni får en underbar helg tillsammans



kram

2008-11-13 @ 19:43:10
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Carro

fin du e =)

2008-11-13 @ 20:46:46
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0