Svag :)


Godmiddag!

Satt här och väntade på Staffan men jag hade visst missuppfattat honom!
Han skulle jobba hela dagen.

Så vad ska jag göra??
Olivia vaknade precis så kanske ska ta o gosa med henne sen gå en lång runda.
Hade varit bra.

Staffan och jag gick ner till Statiol igår, det är ändå en bra bit att gå.
Jag belöna mig med en magnum glass.. ;)

Skulle testa att göra armhävningar idag.
Förr gjorde jag 30 om dagen (oftast)
Nu orkade jag bara 10 !!
Vadå förslappade muskler ;)

Inatt sov Liten i spjällsängen för första gången!
Duktigt.
Det var mer jag som inte kunde slappna av riktigt..
Va tvungen att kolla henne 1 gång i timmen typ.
Så när Staff åkte till jobb bar jag upp henne o la henne brevid mig :)
Mysigt!
Men trångt...
Hemma hos mojan o fajan så är sängen stooor! 2,40!
Vi har 1,60..
Så det är lite mindre plats i vår ;)

Nä nu ska jag ta o göra nyttiga saker!
Röra på fläsket!

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

hej hopp! ska vi ses på måndag då då ? träffa camilla på stan o hon sa att du kudne mån eller tis ?! hade varit skojjj! 10 armhävningar e ju skitbmånga jag kunde göra EN häromdan! lalala kram

2008-05-16 @ 17:23:34
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0