Sömntuta!


Det är en snäll bebis den där Olivia!
Vet ni att hon aldrig har skrikit på natten efter hon somnat!
Snäll mot mamma och pappa :)
Inatt somna hon halv 1 sen vakna hon inte fråns halv 10.
Sen somna hon om efter fått mat till halv 1!
Sen har vi varit nere i byn, jag har beställt tid för att göra håret ljust!
Så nästa fredag den 23 ska jag få tebax lite ljust hår!
Blir väl inte som jag vill ha d direkt men det är en början!
:)
Jag ska ju ner här igen nästa vecka för staffan ska till ROM!
Den grisen :)

Imorgon bär det hem till Åhus igen.
Olivia ska på läkarbesök.
Ska bli skönt att få träffa pappa igen!
Saknar!

Nu väntar jag in mojan, vi ska köra ut lite i affärer!
Trevligt!

image623

Kommentarer
Postat av: Matilda

Johanna, du och ditt hår.. hehe!okej, så nu har du varit i vellinge..hur många gånger? och inte ringt oss.. vi vill ju se den lilla pärlan! Jag o Fia hade tänkt komma upp innom snar framtid.. ska vi passa på när mannen är i Rom?

Kraaaaaaaam

2008-05-14 @ 17:11:53
Postat av: hannapanna

ja en riktigt sömntuta verkar hon va!!! =) Kram

2008-05-14 @ 18:59:56
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: Amme

ja du, den där Olivia verkar vara en riktig pärla. Skönt att få sova själv ju. Man läser om skräckexempel där bebisen bara sover lite och föräldrarna e uppe 8 ggr per natt. Uff... Bra Olivia e lik sin mamma på att sova :-P

2008-05-14 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0