Nu har jag flyttat!


Nu ska vi se hur det går här, på den nya bloggen!

Fint väder ute, men jag sitter inne! Inte dyrkat sol på tre dagar! Skam!
Blir jag en blek fis istället. *i-lands problem*
:)

Har packat ihop alla saker nu så vi ska köra vid 3.
Liten är sömning, hon blir jätte röd i ögonbrynen då.
:)

Viska är så nyfiken och svartis på henne.
Men ändå väldigt beskydande på ngt vis.
Vi ska ju passa henne när mojan o fajan & mormor o morfar ska till Garda sjön..
Det kommer nog gå jätte bra!



Lilla lammet :)

Nu ska jag vyssa min dotter så hon somnar!
*gääääääsp*

Kommentarer
Postat av: hanna

hejhopp!!

ja vilket litet lamm =)

okej ja men då kan vi ju ses ju nästan vecka!

ha de gutt kraamis

2008-05-15 @ 16:53:39
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: camilla

hejhej! Så du har flyttat din blogg nu? Till nya blogg.se? Funkar det bra? :D



Vad söt liten voffsning dina föräldrar har. Hopaps det komemr gå bra med henne o lillan, det gör det säkert! :)



kramkram ses kanske nästa vecka?

2008-05-15 @ 17:03:44
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: jossan

ja, visst är de?!

oki..ska kolla med grannen!

2008-05-15 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0