Najtiii..

 Nu är natten här! Precis ätit yoggi med linfrö, råkade ta lite för mycket :) Bra för magen hehe..
Imorgon ska vi hem till Åhus igen, en vecka sen sist vi var hemma. Ska bli skönt att få träffa Staff igen.
Olivia tar NUK nappflaska. Gissa om jag blev glad när hon börja suga på den och äta! 90 Ml fick hon i sig :)
Älskling har tagit ledigt hela veckan (onsdag ska han till sweden rock) Måndag o tisdag är våra dagar.
Syster kommer på onsdag och stannar till lördag. Mysigt ska vi ha *längtar*

 Älskar mina föräldrar! Som dom ställer upp - med allt! Tack för denna veckan!! ♥


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mojan

Natti natti. Älskar er Också jätte mycket. Puss på er alla tre. Ni har så jätte fint i ert hus och er trädgård är ju bara så fiiinnn. Puss på er känns jätte tyst och tomt hemma nu.

2008-05-29 @ 22:46:15
Postat av: Anonym

Oj vad "duktiga" ni är som kan va ifrån varann sådär mycket du&Staffan..en annan e så mesig så ja knappt kan va iväg 10min hehe =)

skönt hon tar flaskan nu lilla sötnosen!

kram

2008-05-30 @ 08:29:30
Postat av: Anonym

Oj vad "duktiga" ni är som kan va ifrån varann sådär mycket du&Staffan..en annan e så mesig så ja knappt kan va iväg 10min hehe =)

skönt hon tar flaskan nu lilla sötnosen!

kram

2008-05-30 @ 08:29:32
Postat av: THYRA

hejhej! kan ni inte komma hem till oss nån kväll nästa vecka? kram

2008-05-31 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0