MSN!


Jaha då har man fått ngt virus för msn skickar ut ngt skit!
Sen jag jag gett virus till folk med för min msn skickat ngt till andra som jag inte själv skrivit!
:(
Men min man ska iaf fixa det men man ska nog lägga över bildern på en cd! Tänk om alla skulle försvinna.
Då hade jag minsann blivit ledsen.
Måste köpa ramar på Ikea. Ska kanske fixa d när jag e nere. Om jag har tid! Mycket som står på schemat :)
Till dig som undra vart jag köpt prinsessörngottet så är det på Ikea!
Billigt och bra :)

Sugen på ngt gott...
Men vad???

Nä jag borstar tänderna istället!
Sen sova..


Kommentarer
Postat av: Mojan

Ja den va rolig den, typ inte.. Men man lär så länge man lever. Fast man är eller tror data proffs.

Ja nu har vi iallafall tömt vår dator från det, hoppas vi. Pussisar från Mojan. Idioter som sitter bakom sånt och dom skulle man vilja ja vad?

2008-05-21 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0